29/3/13

Πάρτυ με θέμα το τραίνο για αγόρια & κορίτσια!!




Το τραίνο σαν θέμα σε πάρτυ δεν είναι αρκετά συνηθισμένο οπότε είμαι σίγουρη ότι θα εντυπωσιάσει και τα παιδάκια σας θα το λατρέψουν!





Τα σετ είναι από το Poofy Cheeks  και μπορείτε να τα κατεβάσετε  πατώντας στα παρακάτω link

Για αγόρι
Πρόσκληση
Διακοσμητικά για cupcakes
Ετικέτες για μπουκαλάκια νερού
Ευχαριστήριες καρτούλες



Για κορίτσι
Πρόσκληση

Διακοσμητικά για cupcakes
Ετικέτες για μπουκαλάκια νερού
Ευχαριστήριες καρτούλες

Τα παιδικά πάρτυ είναι πάντα τόσο όμορφα!! 


5 σχόλια :

  1. οντως προτοτυπο θεμα για παρτι!να το εχω στα υπ'οψην....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ προτοτυπα.....

    Από το πάρτυ της Μαρθας ήρθα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά δεν θα πρωτοτυπήσω και θα πω και εγώ με την σειρά μου...πολύ πρωτότυπα τα τρενάκια!!!!!!!!
    από το πάρτυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δώρα μου, σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο πάρτυ μου!
    Όντως πολύ πρωτότυπο θέμα και σχετικά εύκολο στην υλοποίηση του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...