8/3/13

DIY διακόσμηση καρέκλας!!



Εντάξει ετοιμάσαμε την διακόσμηση για το πάρτυ της μικρής μας με θέμα τις νεράιδες, τις πριγκίπισσες ή ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε, αλλά με τις καρέκλες τι μπορούμε να κάνουμε? 


Στο catch my party λοιπόν μας προτείνουν πολύ εύκολες και οικονομικές λύσεις για να ομορφύνουμε τις καρέκλες της εκδήλωσής μας.

Η πιο δημοφιλής ιδέα είναι να τυλίξουμε τις καρέκλες και να κάνουμε φιόγκους με τούλι, έτσι θα δημιουργήσουμε ταυτόχρονα απλότητα και κομψότητα στην εκδήλωσή μας χωρίς κανένα κόπο!!

άλλη ιδέα είναι να διακοσμήσουμε την καρέκλα με πολύχρωμες κορδέλες!! 



τέλος η αγαπημένη μου ιδέα είναι να χρησιμοποιήσουμε κολιέ με χάντρες σε διάφορα χρώματα δίνοντας έτσι μια επιπλέον λάμψη! 



Ελπίζω αυτές οι ιδέες να σας φάνηκαν χρήσιμες!

Ανυπομονώ να δω τις δικές σας καρέκλες...

6 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίες ιδέες! Ειδικά αυτή με τις πέρλες! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μια καρεκλίτσα καλύτερη από την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου δωσες ιδεα για την ανανεωση της καρεκλας στο παιδικο δωματιο των κοριτσιων.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες οι ιδέες σου όπως πολλές άλλες από όσο μπόρεσα να δω σε μια μικρή βόλταπου έκανα. Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ξέρω το συγκεκριμένο site, πραγματικά έχει πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες. Οι φιόγκοι μου άρεσαν και είναι εύκολο, τώρα ειδικά που έχω πάρει το κολάι(που λένε) με τα τούλια!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει να στολιζω τα παντα σε μία γιορτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...