28/5/13

DIY όμορφες τσαντούλες για μπομπονιέρα σε βάπτιση ή για δωράκι σε πάρτυ!!



Αρκετοί από εσάς οργανώνεται την βάπτιση της μικρή σας πριγκίπισσας έτσι μόλις ανακάλυψα αυτές τις πολύ όμορφες τσαντούλες που έχει δημιουργήσει για εμάς το Piggy Bank  Parties σκέφτηκα να τις μοιραστώ αμέσως μαζί σας!!


Για να κατεβάσετε το template πατήστε εδώ, ενώ εδώ μπορείτε  να κατεβάσετε τα ψηφιακά χαρτιά με το αντίστοιχο μοτίβο της τσάντας στην φωτογραφία.



Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι ψαλίδι, κόλλα, κορδέλες και ότι άλλο εσάς σας αρέσει και θα ταιριάξει  περισσότερο στην εκδήλωσή σας!

Δείτε και μερικές φωτογραφίες από πάρτυ που ετοίμασε το Piggy Bank Parties για να πάρετε μερικές ιδέες.


το template για το δαχτυλίδι θα το βρείτε σε προηγούμενη
ανάρτηση εδώ
το template για το σακουλάκι μπορείτε
να το κατεβάσετε εδώ

Μην ξεχνάτε ότι θα μπορούσε το τσαντάκι αυτό να είναι ένα πολύ όμορφο δώρο στις δασκάλες των παιδιών μας γεμάτο με όμορφα μυρωδάτα σαπουνάκια ή σοκολατάκια μιας και η σχολική χρονιά πλησιάζει στο τέλος της!!! 

Αν θέλετε να προτείνετε και άλλες ιδέες για την χρήση των πιο πάνω templates μην διστάσετε να το μοιραστείτε μαζί μας ή να στείλετε τις φωτογραφίες σας!


9 σχόλια :

  1. Πολύ στυλάτα τα πατρόν που μας δίνεις! Θα κάνω άμεσα δοκιμές με χρώματα και χαρτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τελεια ιδεα, μου αρεσαν πολυ τα τσαντακια, Πολλα μπραβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οντως αυτό που μου αρέσει στο μπλογκ σου είναι οτι δίνεις την πηγή για τα πατρόν. ΜΠράβο! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφο και δημιουργικό το μπλογκοσπιτάκι σου!!σε περιμένω και απο το δικό μου!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφες προτάσεις για ακόμα μια φορά!
    Έλεος βρε Δώρα, έχω κουραστεί να κάνω Bookmark τις αναρτήσεις σου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα! Χα! .... κάτι αντίστοιχο παθαίνω και εγώ με τις συνταγές σου Ερμιόνη μου ΄-)
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι ιδέες σου και το καρό το λατρεύω! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου άρεσαν πολύ πολύ πολύ πολύ τα τσαντάκια!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...