10/7/13

Hello Kitty όμορφα διακοσμητικά για το πάρτυ μας!!



Αν ετοιμάζεται πάρτυ για την μικρή σας με θέμα Hello Kitty μην παραλείψετε να δείτε αυτά τα πολύ όμορφα διακοσμητικά για cupcakes που μας χαρίζει το Peonies & Popyseeds μαζί με  το πολύ όμορφο τσαντάκι για τα δωράκια ή τα σνακ της εκδήλωσής μας!!



Για να κατεβάσετε το αρχείο με τις θήκες και τα διακοσμητικά των cupcakes πατήστε εδώ ενώ για το τσαντάκι εδώ.

Τέλος εδώ μπορείτε να δείτε παλαιότερη ανάρτηση με άλλο πολύ όμορφο εκτυπώσιμο σετ της Hello Kitty.

http://www.karaspartyideas.com

5 σχόλια :

  1. Μπορεί να είμαι λίγο μεγάλη για ..Ηello Kitty, αλλά μου αρέσει, τι να κάνουμε....! Αν ακούει κανείς εκεί εξω και μου ετοιμάζει πάρτυ, εδώ, εδώ!!! Έχει απ' όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερή ιδέα για πάρτυ!
    Η μικρή μου θα ξετρελαθεί!
    Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ πολύ!!!
    κόλλημα μεγάλο η ΗΕllo Kitty!!
    Φιλάκια Δώρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα!!! Ρε συ ξέρεις πόσα vector Hello Kitty έχω??? Αλλά δεν έχω προλάβει να φτιάξω κάτι. Το τσαντάκι είναι πολύ καλό και εύκολο κόψιμο απ΄ότι βλέπω. Τέλειο!!! Πολλά φιλιά Δώρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...