3/10/13

DIY ένα ρομαντικό κηροπήγιο από σεμέν για διακόσμηση!!




Ειλικρινά είναι τόσο απλό για να το δημιουργήσουμε που δεν το πίστευα μέχρι που το δοκίμασα!!

Χρειαζόμαστε μόνο κόλλα (εγώ έβαλα αραιωμένη ατλακόλ αλλά μπορούμε να βρούμε στο εμπόριο κόλλες ειδικές που κάνουν για τέτοιες δουλειές), σεμέν και ένα μπαλόνι σύμφωνα πάντα με  τις οδηγίες από το Spirello και το αποτέλεσμα που θα έχουμε θα εντυπωσιάσει τους πάντες!!

Βουτάμε το σεμέν μέσα στην κόλλα το τοποθετούμε πάνω στο μπαλόνι και το αφήνουμε να στεγνώσει, μόλις είναι έτοιμο τρυπάμε το μπαλόνι και το κηροπήγιο μας είναι έτοιμο.




Φανταστείτε 2-3 από αυτά ως κεντρική διακόσμηση σε τραπέζι γάμου!! 

7 σχόλια :

  1. Αυτο το έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό κι όλο το αναβάλλω... Θα το κάνω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πάρα πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δημιουργεί απίστευτη ατμόσφαιρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα Δώρα μου. Το έχω δει σαν ιδέα καιρό, αλλά δεν τολμώ ούτε για αστείο, γιατί η μαμά...που έχει φτιάξει ότι έχω σε βελονάκι θα πάθει εγκεφαλικό επεισόδιο!!!!χιχιχι. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ το δοκίμασα με κάποιο που αγόρασα από παζάρι ώστε να μην είχα τύψεις αν χαλούσε ΄-)

      Διαγραφή
  5. Τέλειο!! Το είχα δει κι εγώ αλλά με φόβιζε γιατί έχω δοκιμάσει με νήμα και μπαλόνι να φτιάξω μπάλες και δεν τις πέτυχα καμία φορά!!! Σκέτη αποτυχία! Σούρωνε το μπαλόνι, σούρωνε και η μπάλα!!!!Χιχιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ωραίο και πολυ ρομαντικο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...