12/5/13

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!



Ύστερα από αρκετές ημέρες αποχής και μεγάλη δόση γκατεμιάς... έφτασε και η σειρά μου να ευχηθώ σε όλους Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη λόγο Πάσχα και το πιο γλυκό Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου (ανεξαρτήτως ηλικίας), αν και ξέρουμε πολύ καλά ότι δεν γιορτάζουμε μόνο σήμερα άλλα όλες τις ημέρες του χρόνου!!!

Αν ψάχνετε τελευταία στιγμή για ένα όμορφο σετ που θα διακοσμήσει και θα δώσει μια άλλη νότα στην ημέρα αυτή τότε σίγουρα το σετ που μας χαρίζει το Catch my party και που έχει δημιουργήσει η Haley από το Sweet as Designs είναι αυτό που θα σας κερδίσει και μπορεί να γίνει δικό σας πατώντας εδώ.

Εύχομαι σε όλους σας μια όμορφη και χαρούμενη μέρα!! 


8 σχόλια :

  1. χρονια πολλα δωρα-συμφωνω μαζι σου, η μανα δεν πρεπει να γιορταζεται μια συγκεκριμενη ημερα αλλα καθε μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ .... Καλη υπόλοιπη μερα να χεις κι εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά!!!!!
    Σου έχω βραβειάκι με πολλή αγάπη!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια τους πολλά! Σε ενημερώνω ότι, αν θέλεις, μπορείς να παραλάβεις το βραβείο που μου έχουν προωθήσει κι εμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά! Ελπίζω να περάσουν γρήγορα οι μέρες γκαντεμιάς.. Σε καταλαβαίνω, φιλοξενώ τον ξακουστό "Μέρφυ" πολύ καιρό αλλά δεν πτοούμαστε!! Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!! Γιορτάζουμε οντως κάθε μέρα και αυτό μου είπε χτες ο αντρούλης μου για να γλυτώσει το δώρο:)
    Χρόνια πολλά Δώρα μου καλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...